"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, May 13, 2010

HanYa YaNg TinggAL..AkU yAnG TtP mnJadI Aku

hi....aku just nk cite pasal aku..aku...dan aku...ha..ha...sebab lps ni cuma tinggal aku dalam hidup aku...tanpa kawan baik.....hu....hu...xde pe pn sebenarnya...aku ni Je yang EMO xmenentu....padahal...klu kita berjauhan ngan kwn kita...xsemestinya kita akan hilang kwn kn....ntah2 kita akan makin rapat sbb kita xkan ada perselisihan paham...kn???kn???ha..ha...

xde pe untuk entry arini...just want to WISH  congratulation to my BEST FRIEND...ILI HAZWANI....coz ko dh dpt keje gov....n Now.....antara kwn2 kita yang sama2 study n kje...only me...yang tetap akan menjadi aku...hu..hu...xpela kn...anggap la yang rezeki aku lambat lagi...skang masanya untuk menimpa pengalaman...


P/s : aku nk wat bisnes la cm ni...leh la aku kaya...kui..kuii

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails