"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, May 11, 2010

mereka Xkan fahAm


aku rasa mcm xhappy atau sng nk ckp...sedikit sedih la...wa...wa...sedihnya..aku nk Mak aku....aku rasa mcm xgn pn ada gak sekarang ni..ntah la...mgkn perasaan aku atau aku yang terlalu negatif...aku asyik terfikir kenapa la aku xdpt keje gov lg..sampai bila????sampai semua org dh dlm gov...tgl aku sorang kt dunia luar ni....

cite pasal tempat keje...aku sebenarnya stress pagi tadi lepas jumpa bos...dia nk aku concentrate pada sale..wat sale byk2..emm...aku rasa dia dipengaruhi oleh seseorang (sbb mlm td, dia lepak ngan Xbos aku)...huh!!!msti  Xbos aku y pengaruh bos aku, kata dulu aku bgs wat sale...ARH!!!!!!!!!!!!!!!benci...aku xkisah tapi jgn la push aku sangat....atau jgn paksa aku...dia nak aku xpayah wat semua keje yang aku wat sekarang..keje admin n account..biar bdk baru yang wat...masalahnya siapa yang nk kn guide bdk baru 2???aku kn?..siapa yang diorang tya atau mintak tlg???aku kn???siapa yang bos selalu mntk tlg???aku kn???aku xkisah sebelum ni wat semua keje...ikhlas...tapi bila tiba2 nk suwuh aku wat sale shj...aku rasa cam xdihargai tapi hanya nk gunakan aku je...emmmmm ntah la...aku pn xtaw..ni semua apa yanga aku rasa dan aku paham..mgkn gak aku yang salah paham.atau..mgkn niat & maksud diorang lain...

biar la apa yang berlaku terus berlaku...aku xtaw sampai bila diorang perlukan aku...mgkn esk...mgu dpn ...bln dpn.....ntah la...Cuma pe yang aku harapkan ...apa yang aku fikirkan bkn seperti apa yang mereka maksudkan sebenarnya...biarla aku yang salah FaHam...sbb klu semua yang aku fikir seperti yang mereka maksudkan...MEREKA XKAN FAHAM pe yang aku rasa dan fikir...adios..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails