"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, April 8, 2010

9 aribulan dalam bulan APRIL

emmm..tajuk ni mmg xde kena mengena ngan apa yang aku nak sampaikan..hu..hu..
saja aku nak mencoret kt cni..skang ni waktu bagi kaum ADAM solat jumaat..bagi yang xg solat..wat2 la bertaubat..dunia skang ni dah akhir zaman..(perh..bkn main lagi aku menasihatkan orang)


sebenarnya..aku nak meluahkan..tapi xtaw la caranya...emmm...ntah la..biar la aku yang simpan..biar aku je yang paham...sbb..bkn semua penerangan menghasilkan penyelesaian..xsemua org paham..dan boleh terima sebuah kesimbulan...(cewah..ayat berbelit belit la plak..)


aku xtaw nak watpe hujung mgu ni..mula2 plan nak g PD..tp mcm2 hal plak..emm..tgu je la pe yang aku wat hujung mgu ni..ntah2 tido je kt umah..ok gak gak...jimat duit aku...(mcm la byk duit..)nak g cameron mcm ada niat gak..tapi xde geng..aku xberani sgt drive g genting...


mengarut- ngarut..dan terus mengarut aku ni...aku cuma mendoakan company aku keje skang ni terus maju di masa akan datang..maju dengan niat yang ikhlas..dengan apa yang dirancang..yup...our target!!!!! to get sale on 1million unit...wish it come true...we all work hard on that...people out there do not know how we work...so, they can't judge on us...keep working and hopefully at the end we will success with ALLAH bless.....INSYAALLAH...


P/s 1 : bulan ni aku period tp aku xmarah2...pelik sgt..cool je..: )
      2 : dalam hati sedih tp xnk emo2 ek..
      3 : rindu kt mak..lama xblk

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails