"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, January 3, 2010

In New year...



Hi...Selamat Tahun Baru 2010...dh masuk tahun baru rupanya..bekerja hari pertama ditahun 2010...banyak yang nak dikongsikan...mgu lps...sempena tahun baru..cuti 3hari lagi..start from thursday...01/01/10...pe yang aku wat ek???aku kuar hang out ngan my frenz....kawan2 masa sekolah dulu..lama 2..nak mengimbau semula...klu ikut tahun...dh 6 tahun habis sekolah...kejab je kan..mcm baru je lagi dok dlm class dgr cikgu membebel...zzz..zzzz


Ni la..my friends yang lama dh xjumpa...sebenarnya yang  btl2 dh 6thn xjumpa..mamat bj belang je..he..he..he...yang lain 2 ada gak jumpa 2 3tahun sblm ni...

gambar ni amk masa bdk 2orang ni ngah meroyan..si zahid & suhairi ni mengalah kan aku plak...skit2 amk gambar...aku plak tiba2 je jd malu nk amk gambar time ni..padahal aku kn gile gambar sebenarnya...

Fatin & zahid...masa ni kt midvalley...lama gile lepak kt kdi...Pe ek nama dia.????..belanga xsalah aku...hu...hu...pelayan kdi 2 pandang serong je kt kitaorang sbb lama sgt lepak c2...maklum la dr kul 5.30pm smpai kul 10lbh..kdi nak tutup dh time 2...dh la order air je...kui..kui...kiu...padan muka kdi 2..tapi air mahal nak mampus...teh O ais..RM6.00...(terbeliak mata aku tgk bill).. nasib baik bkn aku y bayar...he...he... thank suhairi belanja..


Pesal gambar ni..macam xsuka je...????mamat ni cover mulut pehal???sakit gusi????he..he..ni gambar aku..ada gak rupanya gambar aku..hu..hu...



Ni plak...last pic..gambar ni 2mgu lps...masa krismas..kuar gak...g danau kota..penat giler muka aku time ni
berminyak muka....leh goreng ikan dh....he..he..balik umah pn dh dkt subuh...ni klu mak aku tau...ank dia merayap mlm2...mau kena penampor...he..he...

akhir...sebenarnya..aku happy sgt kuar jumpa kwn  sbb aku mmg sgt suka..he..he...pe yang mengarut ni?????adala sbb musabab nape aku suka...xdpt nak dikongsikan...biar aku je yang tau..& org2 tertentu je yang tau...hope..it's just the beginning......not the end...coz i hope more and more...which only God & myself know...what it's actually????...


2 comments:

  1. I know...hehe...
    tp kn yus 01/01/2010 is Friday...

    -Murni-

    ReplyDelete
  2. 2 la friday kn..silap la kak..ha..ha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails