"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, December 30, 2009

From 2009 To 2010

Banyak yang dah berlalu...sepanjang tahun 2009...dalam xsedar..rasanya masa bergerak terlalu pantas...byk yang aku rancang dan harapkan xberlaku & belum tercapai...tapi banyak benda yang aku berlaku tanpa dirancang....Allah Maha Berkuasa..kita hanya mampu merancang Tuhan yang menentukan...

Sepanjang tahun..byk rintangan dan masalah datang...tapi Alhamdullilah...dapat kita tempuhi...sbb skang ni...aku masih seperti aku 365hari yang lepas..mgkn kehidupan, persekitaran berubah...tapi kesedaran dalam diri..masih terlalu jauh...

Mengharapkan tahun 2010 memberi sinar kesedaran, kebahagian & perubahan dalam hidup aku.....aku nak berganjak ke 1 fasa lain dalam hidup aku..nak cari sesuatu yang belum pasti...tapi semua masih jauh....harap terlaksana..Impian harapan blh dilakar...semoga menjadi kenyatan dengan sokongan kawan-kawan & Mak aku tersayang..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails