"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, January 5, 2010

Resignation...

Finnally.....aku berjaya menghantar surat letak jawatan...dan peletakan jawatan aku diterima oleh my BIG boss.....i like it....tak kisah la GM aku tersentap..yang penting aku kena fikir pasal diri aku sendiri...selama ni aku asyik berbelah bagi..& xberani wat keputusan...kali ni aku nekad..."tiada counter offer lagi...counter close ok...i don't care how much that u offer me...i'm not interested"..aku just nak benti je...mungkin lepas aku benti & start tempat baru...rezeki aku murah...mungkin dpt offer GOV...(insyaAllah)...just pray fot it...

Yang paling penting aku rasa lega...aku xnak hidup dalam keadaan tertekan...aku benti bukan atas niat jahat..tp cuma aku xnak bekerja dibawah tekanan..tekanan dari bos & tekanan keje lain...aku rasa mcm xtentu arah..resah...nak kena bertanggungjawab...tapi bkn salah aku...biar la aku bawa diri dengan haluan dan pilihan aku sendiri...harap keputusan yang aku wat adlah keputusan yang betul...

Tapi, aku still bersyukur, selama aku bekerja kt cni...banyak yang aku belajar...pengalaman yang aku dapat x mgkn aku leh dapat kt tempat lain...thank to my GM....keputusan aku nak benti ni pn aku wat tergesa2...aku dah abis PK dan amik kira dari segala sudut...& ni la masa yang terbaik...Dan di hari2 terakhir aku kt campony ni...aku akan pastikan aku xkan menyusahkan sape2...sebab aku ni bukan lah sape2....aku sentiasa mendoakan yang terbaik utk campony coz my friends are still there..

At last...thank to All...2 years i'm here...giving me a lots of expiriences which is i never get kt tmpat lain....Wish the best for my self....

1 comment:

  1. yep,it is time to move on especially when it has reached 2 yrs services in any company,but plz ensure u got backup plan for your next move,else it you are taking pit of risks...it just like how you arranging steps playing chess,but chess and real life are 2 different things though!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails