"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, December 20, 2009

PeNat!!!!!!!!!!!!!!

Argh!!!Arini aku penat giler...seharian mengadap komputer siapakan report...emmm report untuk BOS kesayangan ramai kt OFFICE ni...penat lelah kitaorang buat XTAU la..dia ni tgk ke x??? masa mintak bukan main gempak lagi..report ni klu yang sebenarnya account department leh wat klu sistem canggih!!!maklum la...company ni...sistem acc dia mmg plg canggih...wlupun dh berbulan-bulan ada prob...xdibetul2kan lagi..menyusahkan org je...Lembab macam STOKIN BASAH!!!....

Mata aku dah berpinar sebenarnya stare nombor2 yang hampir serupa...pening2 la kepaLA ku ni...nak LUNCH pn xde mood...

Tapi..akhirnya siap gak...huh!!!lega akhirnya..skang ni dh bosan plak..aku ngadap la gosip2 kt internet...maca2m gosip...hu...hu...facebook pun bosan gak...nak borak..orang lain pn ngadap PC..busy...yang bagus skang ni...tido la..balik umah awal ke...he..he...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails