"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, December 16, 2009

MaAl HiJrAH..

Selamat menyambut Maal hijrah...erti kata lain..tahun baru bagi kita org Islam...Semoga tahun y akan dtg ni memberi 1000 Rahmat pada aku...semoga aku berubah..semoga aku dapat capai impian aku..semoga mak aku sentiasa sihat Dan panjang umur... and wish to all my beloved friend...semoga berjaya gak..

Aku harap aku lebih berfikiran positif...

Tapi sebelum ni mcm ternanti-nanti je untuk cuti...kali ni xrasa mcm 2 coz aku ngah sengkek gila kali ni!!!wa...wa...sedihnya...xbestnya cuti tapi xde duit...nk jln cmne?  xkan nk dok umah je?????nk g pavillion tgk Salji mlm2...em..em...ntah la

Malas la aku nk fikir skang ni...skang ni aku kemas2 nk blk umah je la...aku nk tido je...malas dah nk pikir...sape ada duit lebih blh la bg kt aku...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails