"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, December 10, 2009

Natrah @ Istana Budaya

Salam....dh lama xposting so kali ni entry.....panjang la skit...untuk tatapan kengkawan... 4 /12 / 2009 ari2 aku g tgk teater NATRAH kat Istana budaya..ni kira first time la tgk teater, excited gak la...he..he..maklum la teruja dgn pelakon2 nya..
maklum la pegi pn berdua je Ngan ILI so..gambar semua tgkp sendiri je la....


Amik mood NATRAH...bergambar ngan poster pelakon dulu...Remy ishak 2...



Kira...klu nk memahami teater 2 ngan lbh lanjut bc la menda2 ni dulu sebelum menonton....he..he..

Datang kira awal la gak coz jalan lengang, xjem langsung....bergambar je la sana- sini...


Ha...knl x diorang ni...diaorang ni belakon gak teater NATRAH tu tp watak kecik je la...aku knl diorang ni masa diaorang masuk pilih KAsih lg...yg pki sweater 2...Sofian Bujang...yang pki bj biru Ahdan salleh...sofian ni masa dlm pilih kasih lagi aku dh minat kt dia coz dia ada bakat...ada iras2 Anding kn??????cuma badan dia ni kecik je masa jupa ari2...

Mula2...xperasan pn diaorang ni tp tiba2 je ili ckp "sofian bujang, can I take a picture with u?" aku igt member aku ni meroyan...hu..hu...tp rupanya btl..ha....ha....copie ni org xknl sgt maklum la muka baru...org wat biasa je...nk berganbar ngan Remy Ishak ramai no org...malas aku nk berebut....


Gambar ni Ili y snap...masa seisi autograf...berebut2 giler..sbb 2 la hasilnya mcm ni...ha..ha....semua org nk amik gambar ngan dia...(dgr cite pas show mlm ni..dia kn belasah....hu..hu...2 la aku dh kata blk ngan aku tp xnk...aku bengang 2 y aku upah org g belasah dia ..hu..hu....) saja je aku perasan kn diri....ha...ha...



Ili & copie...ni kira gosip berjaya la ni..menipu officemate kitaorg yang mamat di BF Ili...ha...ha...laki2 org kt opis 2 semua percaya sampai skang...diaorng ni sng je nk tipu...muka kn serius...lagi2 selalu layan facebook ngan copie ni...



Cantik x gambar ni???????putihnya muka aku...dh sama putih ngan ili je....ha...ha....padahal aku ni gelap gak la...tebal bedak kt muka aku ni...maklumla bedak baru...


Layan je la.....gambar ni masa dh mak dewan tp xstart lagi...


Gambar lagi....ramai dah masuk masa ni...


He....he.....happy je muka...


Berdua je la...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails