"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, December 10, 2009

Sapoor Ibrahim's Wedding

Mgu lepas 5/12/09 aku g wedding sorang kwn aku ni...Sapoor nama dia..pelik kn nama dia...pe ntah maksud nama dia...dr dulu ramai y tertanya...tapi pe2 pn kawin dh pn dia...kawin muda...umor kitaorg br 23thn...dia dh kawin..kitaorg bl plak??????...he..he...
Ni la pasangan pengantinnya..Sapoor & intan...semoga kekal ke anak Cucu...


Mamat ni xpadan ngan pengantin..perangai xberubah..ada ke mntk hadiah kt aku dpn2 org ramai...xpnh dibuat org...


Ni la Wife dia..org puchong perdana...Intan Sazwani klu xsalah aku la...xknl pn...



Aku biasa la...dh nama pn bw camera, meroyan la amik gambar..yang bj merah 2 fatin..y kecik 2 Aiza....schoolmate aku dulu..




Ni gambar yang aku amik masa aku lapo..xsampai2 umah pengantin...slh jln...so nk U turn blk..punya la jauh...tgu fatin plak lg xsampai2...




aku g 3org ari2 naik keta aku.....aku, Aiza & Zahid...

Ni la Zahid Hasyim, Classmate aku masa Form 1 sampai form 3...ha...ha...still contact lagi kengkawan...
si Fatin yang aku tgu sampai kelaparan ni plak dtg ngan skandal(ye la kot....aku teka je...)maklum la dtg wedding Ex boy...kena drama skit..
Sebenarnya byk lagi gambar tp aku malas nk upload..maklum la internet mcm HARAM skit....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails