"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, December 1, 2009

Kitaorang lagi xhadap nak kwn ngan ko!!!

dh lama lupe benda nie
tapi
nape ko nk ungkit balik benda2 nie??

Ko lupa???Tapi kita org xpenah LUPA!!! & Xkan LUPA!!

aku xpasti samada ko atau aku yg xsuke
aku suker kwn ng ko
tp bkn ngan kwn2 ko
boleh x????

Xblh..sebab aku xsuka kwn dgn org y perangai mcm ko

aku dh de life aku skang..
aku de mr.huB
aku de Najwa
aku de rumah
aku de kete

ADA AKU KESAH!!!!!

boleh x klu sesekali ko xkacau idup aku???

Aku Xpenah Kacau Hidup KO!!! Tapi KO yg Kacau Hidup Aku!!! Ko yg Cari Aku..Kt FS & FB….Tu yg Ko Kata Aku Kacau Hidup KO!!! PK La sendiri!!!!

aku taw ko mmg dh bahagia skang ng kwn2 baru ko

Correction!!!!KWN Baru????Aku Rasa Kwn Aku Semua Kwn Lama..sbb Aku knl kwn2 aku dulu sebelum ko!!!so,mane yang baru????Lain La ko…mmg kwn baru je yg ada coz kwn lama semua dh buang ko Sebab dh knl the true of FIFIE!!!!!

pada kwn ko yg buat aku jd cmni
"AKU XKN MAAFKAN KAMU DUNIA AKHIRAT"
dah lah gigi mancung
mulut longkang
kurus keding
melidi

Ko mengutuk fizikal orang samalah dengan ko menghina CIPTAAN ALLAH…..

demi kwn!!!!!
demi kwn
aku sanggup mintak kete kt mr.abah sbb nk mudahkan perjalanan projek kami...

Demi Kawan Ke Demi IWAN????????Kitaorg xpenah mntk ko bawa keta untuk Final Projek..jgn pandai2 libatkan kita org dengan life ko!!!lagipn Keta ko ngan ko sekali xmenyumbang pe2 pn pada projek 2!!!!!Boleh Sangat Kalo Nk Buang Ko dr Group Bior Ko Repeat projek paper!!!!!!!Lec pun tau ko Xmenyumbang Pe2 dalam projek 2!!!Masa Disscussion koxdtg tp blh plak g tgk Wyg!!!! 2 ko kata DEMI KAWAN!!!!!KO Punya HAL…Guna Nama Kwn Plak!!!!

sumpah demi Allah
aku xpernah mengungkit tentang duit minyak..sbb duit xjd mslh bg aku...
klu x,,xkn mulut longkang tue jaja cite, kate aku abiskn duit mak bpk kt kuantan...

Untuk Pengetahuan KO…Nani Xpenah Cite Pada kitaorg yg Ko kt Kuantan Mengabiskan Duit Mak Bapak!!!!!!Agaknya REPORTER ko 2 Saje Nk sedapkan cite KOT!!!!!

xde sape nk percaya aku sbb alasan dowg sume...
"kami lagi kenal dia dr ko!!!"

Kita Org Mmg Kenal dia dr Ko Dan Banggga Knl Dia sedangkan Menyesal Giler KNL & Tolong Ko Masa Ko dibuang Kwn2 Lama Ko sebelum Kitaorg plak Buang KO!!!!!......(emmmmm….bape byk la org buang ko sebagai kwn??????)

sbb aku taw mmg korg xkn percaya aku..dia dh jampi korg dgn airmata air liur>

XPayah Nk Jampi2 La….Kita Org Tau camne Nk Menilai Kaca & Permata

kenapa kamu sume xleh maafkan slh aku???aku cuma nk taw pe slh aku????

Ko Nk Tau Pe salah KO????????
1. Ko mengata kitaorg Belakang2….
2. Ko mencuri jam K.FIZA (Bkn Fiza Y ko Sanjung 2!!!!!!!@ reporter xbertauliah)
3. Ko Curi earing Amy…
4. Ko smoking kt umah sewa y bayar sewa 2 bk ko sorg!!!!!!
5. Dan beberapa perkara y boleh mengAIBkan Ko……



kepada si dia mulut longkang
aku xmaafkan ko,,dunia akhirat
ko lah punca sume nie

SeBab Org y ko pgl “Mulut Longkang” ni la penah tolong ko masa nyaris kena…Tut…..tut….lu PK la sendiri……


From The Heart of Ili, Yus, Zizie, Nani, Zida, Azie...& etc..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails