"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, December 14, 2009

Hidup Yang bagaikan Roda...



Hidup ni macam Roda...ikut la kita nak anggap roda pe..roda basikal ke? roda moto ke? beca ke? buai yang kt funfair ke?...he..he..tapi aku anggap macam eye of malaysia la...kira aku ni berfikiran jauh la (perasan la plak)..suka aku la..blog aku kan...

Roda ni sentiasa berpusing..kadang2 kt atas..kadang2 kt bawah..blh jd tepi gak la...maksudnya dalam kehidupan ni...tidak selamanya kita diaatas, so jgn la bongkak.....sentiasa la renung2 kn bwh...klu skang kita berjaya...esk lusa mgkn kita akan hadapi masalah...dan klu skang kita ada masalah...mgkn dimasa akan datang kita akan mendapat tuah...


cuma masa yang menentukan semuanya....doa dan usaha kita..mungkin akan dapat membuatkan kita tidak terlalu menangisi nasib kita yang mugkin xberapa bertuah skang ni...emm..mcm aku la...skang ni blm lagi masa aku di atas...mgkn sedikit masa lagi..kata orang blum rezeki lagi....


Tapi..........emmm...ntah la..susah nk luahkan sbb bkn semua benda blh dikongsikan...& xtaw macammane nk share...mgkn kena tgu sumone yang sehati-sejiwa...bila???? realy soon....ha..ha...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails