"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, January 20, 2014

Sakit

Ya Allah Ya Tuhan ku

Jauhkan lah aku dari sakit, aku xberdaya lagi..sepanjang 2013..aku lebih banyak sakit dari sihat...batuk blh dikata sepanjang tahun tapi alhamdulillah pulih juga dlm 2 bln sebelum ni...

Tapi arini tekak dh mula rasa perit...sumpah aku takut dengam batuk..batuk buat aku lemah...padahal aku dh xminum ais sgt (tipu la ckp xminum langsung kan).. harap batuk x jadi la...sbb aku xberpuasa arini cuba utk minum plain water sebanyak mungkin..dengan pengharapan batuk xkan muncul..

Aku sedar sakit itu penghapus dosa..tp takut xdaya tanggung sakit aku terbuat dosa yang lain...nauzubillah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails