"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, January 21, 2014

Cuaca

Morning & salam x berapa sihat

Badan rasa lemah sebab hidung tersumbat..mula2 igt selsema malam je tp rupanya melarat sampai ke siang...

Cuaca kt malaysia skang bi agak sejuk..klu kt kuantan ni  suhu 22°c ...mmg la sejuk wlupn xde la smpi cakap berasap mulut...sbb suhu tu dh lebih rendah dari suhu bilik kt malaysia...patut la sejak kebelakangan rasa mmg cuaca xpanas...

Aku siap ada dgr khabar angin..salji akan trn kt Terengganu...tapi xtau la kebenarannya..Waallahualam... klu btl la trn salji kt Malaysia..ini bkn 2 berita gembira tp ni 1 perkhabaran peringatan pada kita sesama islam y dunia ni dh tenat...dh terlalu tua...dan kita dh menghampiri dunia akhir zaman....

Marilah sama2 kita beringat sesama umat islam....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails