"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, April 3, 2013

Pru13

Opps......tajuk post agak kontrovesi....hehe...xpe biaq p org nak habaq pe....y penting PRU13 mmg dh dkt dh ni...maklum la pembubaran Parlimen y ditunggu bagai bulan jatuh ke riba....akhirnya berlaku gak semalam....antara benda y menggembirakan ramai org.
Kepada semua first timer mengundi...mcm aku gak...jom balik mengundi...tanggungjawab brsama...masa depan negara di tangan kita...untuk trs menjadikan Malaysia sebuah negara Demokrasi....
Kepada parti2 y bertanding...bertanding secara sihat...xpayah la kutuk sana kutuk cni...buat tambah dosa aje...
To all media berilah liputan secara adil n saksama..negara kita skang xde kerajaan...parti2 politik msg2 ada peluang...xpyh la nk kipas mane2...contoh kt tv n radio xpyh la mainkan lagu y buyer..nak muntah ak dgr...kempen sblm waktunya....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails