"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, April 1, 2013

I can't face it if i in your shoes

Post ni ditulis ketika aku sdg pening kepala...
Last nite one of my bff give me a call..menangis2.....sedih ak dgr and like usual...klu org lain menangis,ak pun akan turut serta.....sedih bkn main lg...
Sumpah, ak mmg sdh...ak xsuka kalau kwn2 aku sedih, aku suka klu diaorg bahagia n happy je...di tambahkan lg dgn keadaan dia..
Dia nak aku jumpa dia...Oh My Bff, kalau la dkt, tentulah aku akan g jumpa ko, but now just can be ur good listener...always pray the good thing for u..
But today, everything dah ok..its back like normal...but headache pun mkn berkurang after took 'Panadol'
OK...That's it..........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails