"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, April 11, 2011

AmEriCon IdoL



aku nak cerita pasal realiti TV fav aku buat masa skang...hehe...Americon Idol 10.... mmg best la..tiap-tiap tahun aku tgk tp tahun ni plg best kot sbb tahun ni semua mmg power2...sedap sore diorng..mane ntah diorng ni dtg..vokal sdp gile...muda2 plak 2 (nampak sgt aku ni makin tua)..waaa.......... sob..sob...(sedih sbb sore aku dh la xsdp past 2 tua plak dr idol2)
 aku memang ada dua favorite idol aku dlm American idol 10 ni..mmg aku admire gile..sedap sore diorng..unik..lain dr y lain...ini la dia favorite Idol aku
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
STEFANO
 dia ni mmg aku plg suka TAPI bkn yang plg best la...aku jatuh suka kt dia, bila dia nyanyi lagu "just the way u are" - Bruno Mars

Yang Ke dua plak....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-


 CASIEY
Mamat ni suara dia, bapak best nya..dh la unik..lain dr lain...talented gile..umor baru 18 tapi mcm org tua kan..hahha...segala mcm alat muzik dia reti main..gitar ke biola yang bapak gajah pun dia pnh main...haha..teruja aku tgk...masa mgu ke 3..dia nk tersingkir..terkejut aku..tapi JURI selamatkan dia guna kuasa diaorg...pergh!!!gile kentang...aku rasa dia juara..tapi aku je la rasa....hehe..pe2 pn will see je la nnt....    

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails