"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, November 14, 2010

Bukan Semua Yang Kita nak Kita Dpt..

Kita xkan dapat semua yang kita IMPIKAN...tapi itu xbermaksud kita xboleh berharap atau bermimpi...kita berDOA & berusaha...klu kita masih tidak dapat apa yang kita impikan, itu bermaksud..IA memang bukan ditakdirkan untuk kita..dan waktu itulah kita berhenti berharap...

Behenti berharap bukan bermaksud berputus asa...cuma perlu sedar..ia bukan untuk kita..ALLAH sedang sediakan sesuatu yang lebih baik untuk kita...hehehe..(xabis-abis ayat ni kn??? ayat ni betul2 memotivasikan saya..xsalah berkongsi sesuatu yang baik)...Jangan sesekali kesal ngan apa yang ditakdirkan untuk kita...Anggaplah, semua ini pasti ada hikmahnya..

Kalau apa yang kita impikan musnah..kembali lah membina impian yang lain..InsyaAllah impian kita itu akan tercapai...sekiranya masih lagi tidak tercapai..terus dan terus membina...suatu hari nanti..PASTI akan tercapai jua...cuma masanya kita xakan tahu bila..

Sekiranya ada hati yang terluka akibat impian yang musnah..cuba la ubati luka itu..pasti luka itu akan sembuh..cuma perlukan masa...apabila luka itu sembuh...jaga la hati sebaiknya agar ia tidak terluka lagi..

Nota usus : Baru pulang dari Cameron..banyak yang ingin dikongsi..
                 : Saya ni kedekut ke???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails