"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, October 24, 2010

Mungkin serupa Tapi Pasti X sama...

serupa tapi xsama..macam2 benda blh gn istilah ni...rupa sepasang kembar...serupa TAPI perangai pasti xsama...Perangai Sahabat yang sama tapi rupa plak yang X sama....mesti org igt aku dh xbtl kn...???ha a..aku mmg dh kurang siuman..aku ngah sakit pale ni sbb angin..xtau la sbb apa..maybe coz aku x beakfirst pagi td...

aku cuma nak share apa yang aku rasa..aku rasa sesuatu...sesuatu yang luar biasa..bkn pasal aku rasa aku nak jd alien ke apa..(sila nk berimiginasi y bkn2 k) aku rasa lain  macam dengan feeling aku (cewah)ha..ha... msti xleh go kn....suka aku la...Tapi aku malas nk cite lebih lanjut..( main2 kn aku ni.. td aku nk cite ni xnk plak)...aku tiba2 rasa xsesuai plak nk cite..huhu..malu aku klu dia bc..

xpe la...yang aku nk bgtau..aku semakin selesa dgn dia...tapi apa yang aku rasa Pasti tidak SAMA dengan dia rasa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails