"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, October 13, 2010

Mual...

huhu...tajuk entry???macam haram kan...sebenarnya aku xde tajuk nk tulis kt entry ni..so,aku tulis la apa yang aku rasa skang ni...MUAL nk muntah...TAPI jgn slh anggap coz aku bkn peknen ....aku td ada tgk video kt facebook..pasal bdk pempuan kn belasah..xtau la dgn sape..bf dia ke apa..teruk gak la...xberikemanusian!!!lelaki dayus!!!aku xsuka!!!

yang aku emo sangat pehal ye ek??ha..ha..aku mmg camni...ok la ak nk story pasal hidup aku plak....my officemate...hujung bln ni..aku akan kehilangan 2 oficemate aku(dpt keje lain la)....huhu..sedih gak sbb nnt sunyi la opis ni...msti MEREKA menuduh aku kn??(agaknya la kan)...kenapa org lain cepat sgt dpt rezeki tapi aku????ntah la...cuma aku terbaca satu ayat yang meredakan hati aku..dan aku rasa mmg ada kebenaran...

" INGATLAH, Jika Allah SWT CEPAT makbulkan doamu, Dia menyayangimu... Jika Allah SWT LAMBAT makbulkan doamu, Dia sedang mengujimu... TETAPI, jika Allah SWT TIDAK makbulkan doamu, bermakna Dia merancang sesuatu yg lebih baik untukmu... Sentiasalah bersangka baik kepada Allah SWT kerana kasih sayang-Nya mengatasi segala-galanya..".

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails