"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Friday, April 23, 2010

AkU SaYang CiNta Kamu...

Tajuk xtahan..hu..hu.cinta????emmm apa itu cinta...aku xtaw maksud atau makna yang sebenarnya sbb aku xpenah bercinta pun..hu..hu..orang lain msti tau sbb pengalaman akan membawa Cinta kepada makna yang berbeda (cewah ayat)..maksud cinta dalam kamus dewan..xblh pakai sebenarnya..hu..hu..


best ke ek rasa cinta ni...aku tgk kadang2 ada yang bahagia tapi ada gak yang merana..dari pengalaman org yang aku knl, aku rasa byk yang xindah dari yang indah..lebih baik jadi seperti aku..bebas..susah senang aku yang handle hidup aku...xde sape yang nak kawal..


tapi klu pk balik..sampai bila??emmm..ntah la..jodoh xsampai lagi..biar pun umur dAH menginjak dari masa ke semasa..biar la masa yang tentukan..(plz....I tak desprate lg k)..tapi nak tau x, hari tu aku mimpi g dating...nak tau x ngan sape...(kelakor je rasa) ngan black mentor...kui..kui..aku bgtau kwn aku...blh dia kata...ok la..sama warna kulit...kuang ajar betul!!!!aku xde la hitam sgt...ha..ha...ok what..!!!mimpi 2 pn satu gak...calon 2 bior la terang skit...ha..ha..


sebenarnya aku mengarut je kt atas ni..MOTIF???? aku pn xtaw apa...yang aku tau..aku suka seseorang...aku tau dia tau aku suka dia..tapi dia wat xtau..dan aku pn tau dia suka org lain...(huh!!!aku xsuka)dia suka tp xde relation pe2 pn lg...biar r dia teruskan...aku xkisah,,,cinta ni xblh dipaksa..kata org luahkan...mn tau ada feedback...hu..hu..kelakor la..msti feedback dia nnt...wat aku frust je..(yeke???aku main teka je..)..bila aku suka..aku xharap pn dia suka aku balik...aku harap dia happy n bahagia...sbb aku tau & sedar..tak semua yang kita nak kita akan dapat..


P/s1 : aku sayang cinta kamu...
P/s 2 : aku harap ko bahagia..dulu ko pnh bgtau aku yang ko nak kawin umo 25...tahun depan la yekk???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails