"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, March 24, 2010

KeNanGaN LaMpAu & PenULiS YaNg tEgAr..

Entry aku cam gempak je...hu..hu..padahal xde pe pn..aku rindu utk menulis..meluah kata2 melalui tulisan..slah satu cara utk redakan hati..hati yang ..emm....aku pn xpasti..(hu..hu..)kata org utk menjadi penulis ni bkn mudah...menulis bkn sekadar mencoret... mengikut kata hati...tapi lebih kepada pekongsian dengan satu dunia yang berbeda..kita xtaw sape yang membaca hasil nukilan kita...ntah2 kata-kata kita mengguris hati si pembaca.....(aku dh penat mengarut ni..hu..hu..)

Nice kn pic ni...happy sgt..lupa segala masalah kt kepala
kali ni aku nk berkongsi gambar-gambar masa aku g lost world of Tambun..dh lama dh sebenarnya  gambar2 ni cuma xde masa nk upload.. 

Sila lihat pada rambut aku yang kembang semerbak..hu..hu..kering la katakan..ni gambar masa
mula2 sampai..xbasah pn lg.

bawah pokok kelapa pn blh post..hu..hu..beach dia mcm real..best gila la.

dibawah payung ajaib...ni kira lepas niat aku nk mandi bawah jambatan la..

kepenatan..ni gambar selepas 4 jam berendam dan main2 kt semua tmpt..landing
baik punya..padahal kaki aku krem..hu..

santai...rindukan tempat ni..bila la nk g lg..

aku ngan azi...kononnya bergaya la 2..pe2 la.yang ado..

inilah team yang g sebenarnya..kitaorg berempat je..

ni plak..pic kt kolam air panas...blh tahan panas gak la air dia..kira klu rebus telur
masak la...

me & my best friend...kitaorg semua stay kt umah ili masa
kt ipoh..thank ya my fren..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails