"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, January 19, 2010

sekian lama

Setelah sekian lama xpost kt cni...(lama sgt ke)...ntah la..aku pn xpasan sebenarnya...mls je lbh..baca blog org rajin...aku skang rasa cm happy gak la...maklum la..hari2 terakhir aku disini...(dimana???) Pk la sendiri..


kira2 tggl dlm seminggu lebih je lg la..aku kt cni..pas ni aku akan memulakan keje aku ditempat baru..hu..hu...best ke nnt??aku pn xtaw...yang pasti ada perbezaan..aku kn bgn awal coz aku kn mengharungi jem utk ke tmpt keje...ha..ha...xpela kn...bila lg nk tukar angin....


Tapi aku still berdoa supaya aku akan dpt keje gov..1 hari nnt...AMIN....sape yang baca blog aku...sila la berdoa sekali ek...he...he...disamping aku happy dapat tukar keje...aku mcm rasa masalah pn ada...(masalah xpenah xde dlm hidup aku...tp kita berdoa je la...setiap perkara pasti ada hikmahnya....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails