"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, January 24, 2010

Hujung minggu yang lalu..


tajuk post kali ni xde kaitan pn dgn...menda2...aku main belasah je...ha..ha...aku bosan sebenarnya...xde menda nak wat & nak ditulis...mgu lps...aku xkemana2 pn...dok umah je..klu kuar pn..xbape ada aktiviti...ari sabtu..aku jumpa junior aku masa sekolah dulu...Nadia nama dia...lama xjumpa dia..dulu last jumpa bdk 2..br 16tahun..skang umor dia dh 23thn..besar pnjg..maksudnya aku pn dh tua...aku jumpa dia pn psl nk anta questionair yang dia mntk tlg jwbkan...dia final year, so kena wat tesis ke menda ntah..(aku bkn tau sgt coz dulu aku xwat pn...hu..hu...)past balik dr jumpa nadia kt UPM...aku g r lepak kt tasik ampang...dulu dtg jogging...tapi ari datang jln2 je..tgk bebudak breakdance...ada bakat gak la bebudak 2...ada sorang bdk 2...kolar baju xtahan..siap naik kan lg..dia igt dia ngan bersiar2 ke????aku ada gak terpikir nk tya bebudak 2..."SO YOU THINK YOU CAN DANCE????"dance...dance...ha..ha.. tapi klu korang nak tau sebelum g tasik 2..aku sempat melantak aiskrim Mcd...xtahan...lama sungguh xmkn aiskrim..kira diet ari 2..cuti la....

dalam masa aku nak balik...tepon aku murah aku..tiba2 je menjerit "ingatkah lagi waktu...kau bersamaku..kaku aku melihatmu"..terkejut aku faizal tahir tetiba menjerit kt kocek suar aku...huh...ooooo..aku dpt msj rupanya..kui..kui...ada bdk tya pasal bilik sewa...pendekkkan cite..aku dh dptkan penyewa bilik utk umah sewa kitaorg...lega rasanya..jimat sikit....sbb sebelum ni aku mmg runsing psl sewa umah yang aku...xmampu rasanya klu nk byr klu xde org masuk...


P/s : Kata org semua menda yang jadi ada hikmahnya...mintak2 la dimasa akan datang...hidup akan lebih ceria...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails