"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, October 7, 2014

Reunionplan

Lama tak update blog yang dh bersawang ni, tak tahu la kenapa.. xde mood nk menulis sbb malas mengusai diri.. eh ..yeke.. tapi sebenarnya tak menulis sbb xnak terkongsi perasaan yang berbuku...hehe.. klu dh menulis mesti emo..so mesti terlulis semua..#justforget

Berbalik pada tajuk.. sebenarnya dh dekat 11 tahun dah tinggalkan zaman persekolahan ..mean lps SPM la.. lama 2.. klu ada ank mesti dh sekolah..tp i still solo ok.. tp xpe... i'm ok with that status.. nak cite cite ada sorg kwn sek ni upload pic masa sekolah...pic geng2 mak jemah...hahaha... mmg rare gila la pic zaman 2001 kot.. lps 2 mula mengimbau segalanya..than ada la bunyi2 bila nk buat reunion.. mula2 mmg mls nk amik port sbb i dh selalu sgt jd urussetia menda2 mcm ni... tp dlm skala y kecik... tp ntah kenapa ntah.. x memasal terlibat gak la..haha.. so bila terlibat..kita kena serius la supaya menda2 mcm ni kn btl2 jd..

Ahad baru ni kan raya haji..so, most of us mmg blk kmpg beraya, so kitaorg nk jumpa skit2 utk bincang2 n bagi pendapat...ok la dlm 6 org dr 36 org dlm group wasup yang berdesup2 xreti tido( huhuhu) .. ada antaranya ada gak la jumpa dlm tempoh 2.. ada gak y xjumpa  dkt 13 thn...lama kan.. msg2 dh tua tp ragam masih sama.. aku doa byk2 supaya plan kitaorg ni berjaya.. skang pn sambutan agak menggalakkan..mmg excited.. xsabar nk tgu that day...semoga semua dipermudahkan..amin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails