"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, October 16, 2014

Jari terluka hati terluka

Huhuhu.. tajuk macam tajuk lagu tak?? Hehe... jari terluka hati terluka...waaaaa.. sebenarnya nak cite perihal jari kaki yang terluka sbb tersepak washing machine. .. bapak sakit gila... sob...sob...aku dh menjerit... tapi aku tidak lah jangka sampi berdarah...berjurai-jurai darah xnk benti sbb kuku jari kelingking mcm nk terkopek je ( sila bayangkan) 

Aku xde la sampai nak menangis dh tua2 macam ni..so aku sedih je la..dikala telinga yang xelok lg ...tambah plak lg 1 sakit.. so arini pn pergi kje dengan kaki berbalut handyplus ( btl ke ejaan? Lantak la) ....

Aku cuma harap jari ni cepat sembuh...telinga pn cpt sembuh gak sbb ubt pn nl abis dh ni...

Ameen..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails