"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, January 13, 2014

Kangkung

Tajuk entry kena gempak...hehe..maklum la sehari dua ni sayur kangkung mmg famous gila la ekoran dgn penurunan harga kangkung...hehe...bijak x PM kita...untung la jd PM

Tapi sebenarnya kesian gak...bak kata pepatah "telajak perahu boleh diundur telajak kata badan binasa"... so kena la terima kesan... sbb PM pn satu klu nak bg contoh pn..cari la contoh y bijak skit...ni bg contoh smpi kn troll... tp klu fikirkan  ..apa perasaan Pok jib bila 1 malaysia sindir dia..sbb klu kita kena sindir skit on sentap wei...inikan dia...huhu..jiwa kental sebenarnya Pok jib ni..dia mcm xde perasaan..ckp la apa pn..

So, sempena dgn HARI KANGKUNG SEMALAYSIA moh la kita makan kangkung...g pasar kangkung sold out sbb murah sgt...tp jgn risau..kangkung free byk tumbuh meliar...mcm2 blh pasar..semalam siap nmpk gambar kangkung ball..ala2 meat ball...huhu..hebat..lepas ni try isi minyak pki kangkung je..byr tol pki kangkung...hehe

Hehe...#okbye

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails