"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, July 14, 2013

Sakit itu penghapus dosa

Salam Ramadhan to all muslim...hari ni dh msk Ramadhan yang ke 6..semoga uoll n I dpt menjalani ibadah yang sempurna didlm bln penuh keberkatan ini.

Just nak share tentang keadaan diri dibulan pose ni..aku no adalah sgt xsihat spnjg enam hari ni...1st day pose dmm +batuk+selsema yang agak teruk...mula2 jumpa doktor aku igt x dmm tp lps cek..suhu.29...so..dmm r...tp klu dmm tp X batuk xpe...aku xblh thn klu batuk...mcm skang ni r.. dh dkt 2 mgu batuk elok. ..ikutkn dh 3 botol ubt batuk aku minum ni..xtau dh nk usaha mcm mane..

Tapi, klu ikutkn hati n keadaan diri mmg aku xthn cuma aku fikir yang SAKIT INI PENGHAPUS DOSA2 KECIL....itu yang buat aku positive. .
Mujur la weekend baru ni aku blk kg..mak aku yang jaga aku..bila aku bgn mlm2 batuk..dia pn bgn gak..mgkn xsmpi ati thk aku sakit sorg2. .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails