"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, July 18, 2013

Date Vinegar

Salam 10 ramadhan. ..batuk masih blm sembuh2 lg..so, atas beberapa cadangan dari kwn2 aku pn beli la cuka kurma...sebelum berbuka aku pn Google r pasal cuka kurma ni..byk kebaikan rupanya..lgpun mnm cuka kurma sebahagian dr sunnah Nabi..

Untuk batuk yang berkahak mcm aku pn sesuai r minum..insyallah blh sembuh dhn izin Allah...masa nk mnm..huh..gila aku terkejut dgn rasa dia.sgt kuat...dh rs mcm mnm cuka getah (mcm r aku pnh mnm cuka getah) huhu....tp mmg kuat r..terkejut jantung aku....moralnya.past 2 ms pg td aku minum cmpr dgn air suam segelas...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails