"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, July 4, 2011

saya cuba happy kan diri saya

 Happy kan mode aku..hehe
cuba untuk happy2 je..xnak sedih2 lg..so far mmg happy..dikelilingi dgn orang2
yang baik2 je..hari2 tgk Zahra..zahra happy je..gelak je..time dia gelak mmg suka..huhu tapi klu dia tetiba menjerit abis la..comel bdk 2..
anak cina mata sepet senyum cover
-
-
-
-
bila zahra dpt topi baru..(mama dia lg excited sbnrnya..haaha)
-
-
-
-
yeeeah....zahra dh msk walker finnally..
tapi kaki dia xsmpi pn sbnrnya..hehe..






P/s : xbyk kje sebab 2 la aku leh update blog :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails