"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, April 7, 2011

AnDai Hati ini TeRgUriS

Lama xpost bkn bermaksud xde apa untuk dikongsi, tapi lama xpost sebab terlalu banyak yang xboleh dikongsi..niat disudut hati memang lah nak berkongsi tapi bila lidah kelu...secara tak langsung..tangan jadi KaKu...lidah xmampu bersuara...jari- jemari lemah sendinya....ahh....tiada siapa yang tahu...tiada siapa yang paham...hanya aku yang terus memendam....

Di pendam salah, diam salah..semua salah...entah la...bila terluah ada plak yang terguris..susah untuk memuaskan hati semua orang..asyik fikir mcm mane nak jaga hati org tapi "Orang2" itu pernahkah terfikir untuk menjaga hati aku..kepentingan diri aku sering diperlekehkan...arhh!!!sudah la...aku sudah cukup penat memendam...sampai satu tahap aku tertekan..

Kini, aku telah punya 1 keputusan!!!! yang paling penting adalah diri sendiri...dah puas, muak, letih memikirkan tentang hati & kepentingan orang lain..yang selama ini tidak pernah membawa apa-apa kepentingan kepada aku...sudah la...mungkin khilaf aku sebagai manusia biasa...

p/s : kemaafan haruslah disertai dgn keihlasan..pandangan org tidak slalunya btl.tya hati     sndiri..ikhlaskah kamu
     : Aku terlalu sibuk dgn kerja, tlh cukup byk mslh dgn kerja.
     : tidak mahu menambah masalah dikepala sbb tidak mahu tertekan lg!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails