"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, December 15, 2010

Sedang MenCuba & tErus mEnCuBa

Aku sedang MencuBa..menCuba utk terima Hakikat....hakikat APA???haha...hakikat dunia ni la...huhu..sebenarnya adalah hakikat yang perlu aku terima..hanya aku saje yang tau..xpe2..aku biasa aja..xdela rasaNYa ntah pe2..cuma sedikit kEceWa je la....hehe..
Cuba ...apa yang aku belajar...Jangan Berharap (berangan)pada sesuatu yang X pasti...penting 2...kang kecewa cam aku plak...

aku jugak sedang mencuba untuk mengubah diri...mengubah diri di tahun baru ni...tahun baru islam..cuba untuk mengubah diri aku untuk jd lebih baik dari skang..(skang ni kurang baik lg..)..hehe...

apa lagi aku nk cuba ek...????hehe..aku pn xtau...aku akan mencuba semua menda yang patut aku cuba..aku xpatut takut pd byg2 sendiri...aku akan terima  DIA bukan untuk KU...sebab...
ALLAH sedang MENYEDIAKAN sesuatu yang Lebih BAIK untuk AKU....hehe
.........................AMENN.....................


NoTa Kaki : Mmg dia bkn utkKu..SEMOGA BAHAGIA
                    : mgkn aku patut terima DIA
                    : X suka pd org yg berpura-pura..(sila jgn berpura2 y selesa dgn sy)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails