"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, October 28, 2010

....................

Tiada apa-apa sebenarnya..
saje aku suka-suka..
kenapa ntah rasa gembira....
pelik kn?
pelik Bin Ajaib...

Arh!!!sudah la....
hentikan dari terus mengarut..SBB..mungkin..
ramai org X suka klu membaca...TP aku.....aku....aku.....
Aku tetap Aku....memang la kan..xkan tetiba je aku
jadi Roslan Aziz plak kn???(eee...nape tetiba nama roslan aziz y aku tulis)...
aku pn xtau...mgkn aku dh lama xtgk muka roslan aziz..hahha...
(xpe..jab aku google)



MoTiF????
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aku TIADA apa-apa MOTIF...
-
-
-
-
ha...ha...ha...
-
-
-
-
-
-
ok la...dh penah mengarut(mcm la byk sgt kn??)



P/s : TerLalu byk Berfikir kot ???
P/s 2 : YUS...sila lupakan Dia...
p/s 3 : Dia bkn utkKU....lalalala....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails