"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, September 30, 2010

AlHamDuLillah...

AlhamDulillah....
kata Org..pasti ada rezeki utk org y teraniaya kn....
betul la 2..(teraniaya ke aku???)ha..ha..mgkn tiDak Mgkn Ya....
HanyA Aku y tAu..

Aku dapat second interview kt UMP..mgu lps kn ada aku g intrview(ujian khas)
kira lepas la..n berjaya la ni......
(MgKn masih ada Harapan)
Kita masih punya Harapan..TinggaL usaha & Doa...

DOAKAN AKU YER.......


P/s : I miss u la Ili..TQ
P/s 1 : berbyk doa...
P/s 2 : mgkn aku y slh phm tp..klu ko ditmpt..pasti ko akn berfikiran spt aku...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails