"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, May 6, 2010

My Mom is the best mom in world..

Ni Logo Hari Ibu utk Tahun lepas

lama xupdate blog..xde pe yang aku nak kongsikan..ha..ha...skang ni aku update mlm2 buta..org semua dah tido..aku dok tenung je laptop ni..tgk member aku sorang kt sebelah ni...dh belayar ngan nyenyaknya..aku ni sejak 2 menjak ni mmg lambat tido..saje je..mls nk tido lama2..

Dalam-dalam xde idea nk mengarut ni..aku tiba2 je teringat kn Ibu aku (padahal aku panggil MAK)..mak aku mmg org yang paling aku sayang kt dunia ni...mgkn mak aku bkn xsesempurna nabi tapi bagi aku..dia adalah sangat bererti..(bebelit-belit plak)..ha..ha..Aku skang ni kerap tepon mak aku..klu blh ari2 nk tepon...aku tau mak aku sunyi skang ni..lagi2 arwah nenek aku baru meninggal..kt kg 2 tinggal ayh aku ngan abg aku( aku xberapa rapat n suka diorang)...cian mak aku..klu blh aku nk je bw mak aku stay ngan aku tapi aku ni dok menyewa....susah la...mak aku, setiap kali aku tepon, msti igtkan aku...nnt tepon lg ye...(aku tau mak sayang aku..

20 aribulan patutnya kenduri arwah nenek aku yang ke 40 tapi mak aku wat lambat sehari sbb semata-mata nak gak aku blk...aku tau mak aku sunyi...dan mak senang klu aku blk..aku suka tlg mak aku...sedih plak aku..teringat kt MAk..

hari IBU dah dkt...dan aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU MAK....I'll LUV YOU ForEVER...u r the one who I realy LUV....banyak yang mak korban kan utk aku..tanggung pelajaran aku dan paling penting xpenah mengungkit apa pn yang mak berikan pada aku...wajar untuk aku Hargai org yang banyak berkorban untuk aku...

SELAMAT HARI IBU UNTUK SEMUA IBU-IBU...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails