"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, December 13, 2009

Its JuSt aRoUnD dE CoRnER....

Apa yang semakin hampir skang ni..pejam celik..pejam celik..kejab je nk msk 2010....aku rasa mcm baru je aku tulis date 01/01/2009...cm xcaye je....msa bergerak terlalu pantas..buat kita xsedar......12bulan dh hampir berlalu...aku nk renung2 kan sepanjang 2009 ni pe y aku dh wat...perubahan?....baik?...buruk?....
bln 1 dulu aku ada g interview...emmm, bln 2 dpt result diterima...aku anta notis...so bln 3 berangan nk keje tmpat baru...tp aku xbenti pn keje kt cini....(Ini kira aku silap wat keputusan la)...bos aku offer naik gaji...emmm..aku terima coz kira blk semua cost aku klu kau pindah keje tmppt lain y kira jauh gak la dr umah aku....

Dalam bln Mac gak aku beli keta..harta aku y pertama...ha..ha...my black one... keta aku ni selalu jd mangsa goresan....calar balar dh keta aku..semua hasil keje hantu RaYa Y McM HarAm...xbyk rupanya yang aku wat dalam 2009..org lain mesti sweet je pengalaman...hu..hu...sedihnya aku...2009 gal la ramai member2 aku dpt keje Gov....Aku BILA??????emm...sorang2 dh bla....aku ni sekadar g interview je....keje gov xdpt2 pn....nk g maNdI BunGA bawAh Jambatan la....(sape2 ada knl bomoh mandi bunga...leh bgtau Aku..he..he...)

2010.....mengharap sesuatu keajaiban....aku nak kan perubahan dalam hidup aku..PERUBAHAN????kata orang klu kita nk kan perubahan kita yang kena berubah dulu...semuanya bermula dari kita sendiri...tp blh ke aku???blh kot...CAYUKK Yus.....
Aku nak keje Baru..kawan baru y lebih ramai....harta baru...Mr.Future(he..he..berangan)..bos baru..keta baru...umah baru...semua baru la...Azam pn baru...semoga aku jadi insan yang lebih berguna kepada keluarga, bangsa dah negara....(Patriotik la plak)..nak jadi wanita solehah...he..he..nak ganti pose...nak g bercuti kt langkawi...mcm2 y ada dlm kepala aku untuk 2010 ni...tp mane 1 y tercapai xtaw la....harap2 semua tercapai.....Aku NaK KaN PErUbAHaN dLM HiDuP AkU....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails