"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, October 13, 2009

NoVel

Arini nak cite pasal novel…he..he…baru-baru ni aku ada beli 1 novel baru..tajuk dia siapakah dihatiku? Best gak cite dia ni..sweet2 je masa baca…xde cite sedih…kira ok la…sbb selalunya aku bc novel…berjurai air mata…hu…hu...aku dpt tau pasal novel 2 df facebook ya sgt glamour skang ni…KAKI NOVEL...mula2 nk beli online tp risau gak, so g beli je la kt MPH…


Arini, aku dh order online..2 novel je…murah skit 4hengget dr harga asal setiap novel…ok gak kan…tapi tgu je la mgu dpn dpt ke x novel 2? Qantan Biru Langit & Ada Cinta,,,, xsabor nk baca….sbb aku g keje pn bkn ada keje…membosankan…ari2 dtg keje mengadap PC layan FB…emmm…

Ok la….see you..

3 comments:

  1. i dont like reading novel...
    kdg2 teringin gak nk bce novel sbb dlu time skola mmbr cite bce novel smpi ngs2...
    mcm mne nk mnt bce novel ek...

    ReplyDelete
  2. he3x minat baca novel gak yer. same la kite ^____^
    btw, tq sbb akan baca novel tulisan sy :p

    ReplyDelete
  3. cik yus...
    nape x update2 blog nie...
    kate nak aktif...

    -Murni-

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails