"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, July 20, 2009

What I fell now...


Arini balik keje awal...sangat awal dari biasa...bkn aku sorang je..tp 1 office mengikut jejak langkah ku....hu..hu...maklum la haji Tahir yang disanjungi xmasuk, so,..kitaorang leh la raya hindu..klu nak cakap pasal keje...aku lah orang yang paling menyesal dengan nasib diri...kadang aku pk aku ni mcm xbersyukur je...tapi pk blk...org xrasa apa yang aku rasa....aku yang tanggung....lagi lama aku sabar....blh jadi gila nnt akhirnya....member aku ada yang dah dpt keje gov....dpt panggilan interview gov...AKU?...emmm....sabo je la....dala 3 tahun dah aku isi SPA dan segala jenis keje kosong yang ada kt kerajaan 2...tp....cuma sekali je diorang panggil aku interview...tu pn pembantu antidadah..tahap sokongan plak 2...sedihnya....xdpt pn...interview ok je...klu nk positifkan kepala otak aku ni....just cakap mgkn blum rezeki aku nnt....TP sampai bila....kdg2 aku Pk smpi rasanya nk anta surat pada SPA...pe salah aku?pe kurangnya aku?aku ni jenis yang blh wat keje la.....ntah la YUS...ko kene byk bersabar...doakan yang terbaik untuk kawan2 y dpt 2....mgkn klu aku doakan untuk kwn2 aku....tuhan makbul kan doakan aku...Amin....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails