"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, July 23, 2009

Ngantuk n kenyang


Bunyi mcm pemalas je....dah la kenyang pas 2 ngantuk plak 2....arini blk keje lewat gak la....maklum la ada meeting la kononnya...layan je la...tp aku ngan ili dah tulis2 note..maklum la lapo perut...he..he...kitaorg yekan jela meeting 2...blk2 je....g amik keta aku yang parking jauh sekampung dr umah....lucky..xde menda2 jadi kt keta 2...he..he...terus g tesco maklum la beras kt umah dh abis...xkan nk mkn kt luar plak.....dah la hujung bln....akak aku pg2 dh kol...mcm2 nk ajak aku wat hujung mgu ni...g barbeque la...family day la...malas aku nk layan...hjg mgu aku adalah untuk aku bersantai....cukup la untuk arini.....nak layan mata plak...gudnite...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails