"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, July 21, 2009

Luvly Tuesday

Hi...jumpa lagi...actually td masa keje excited nak balik
and posting kt cni...he...he...arini nak cite pasal apa y jadi
arini...luvly...
coz get a phone call from my beloved mom....mak kata ada
surat SPA sampai....tya la mak surat pe...mak aku yang rabun tu pn bacakan
la surat tu...Yes...Finnally get interview dari SPA....Alhamdullilah...baru
semalam cakap pasal SPA...arini dah dpt...Allah tu maha
mendengar...Amin...syukur sangat...walaupun baru
panggilan interview...aku tetap happy...I'll do my best during that
interview...dapat atau x....nanti kta doa sama2...doa gak untuk kwn2 aku....mntk
mak kt kampung doakan....orang kata DOA seorang IBU tu mudah
dimakbulkan...pe2...pn prepare myself to do the best....biasanya
orang kata jangan berharap sangat pada menda yang blum pasti....tapi I"m hope so
much coz dah xtahan gile keje kt cni..lgpn bos bkn suka aku pn...em...pe2
pun...aku happy arini...
ok..at last...today aku post pic of my office


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails